theonlystoryteller

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Ellvisa - 4 november 2012 20:52

hejsan svejsan   

Nu ska jag säga en sak. Jag är väldigt ledsen för inaktivitet och vill att ni ska veta att jag aldrig kommer sluta blogg utan att säga till. Nu kommer  den stora nyheten:Jag har 3 nya nyheter.

  • Snart kommer den nya berättelsen,Om 2 veckor faktiskt.Tema:Vampyrer
  • måndagar och fredagar är som de andra dagar. Aså dagar jag skriver som de andra.
  • Min lilla syster ska gäst blogga här(mer om det kommer snart).

HEJDÅ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ellvisa och gör berättelser som jag vill dela med mig av. Så läs

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att min syrra ska gäst blogga här?
 Nja,måste hon
 Kul,blir säker bra
 beror på
 Va,ska hon?
 Bryr mig inte
 Stort misstag

Historier:

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

  

Hej tack för att du kolla in här. Gillar du det. Följ mig på bloglovin,tipsa mig för vänner,gör helt enklet bloggen större. Tack...

Do not understand swedish?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards