theonlystoryteller

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Ellvisa - 7 oktober 2012 13:28

    
 
 
 

Vinden blåste i håret. Att cykla är nog en av världens skönaste saker. Emellan åt kan det vara jobbigt. Men för det mesta är det ett nöje. Jag tror att Emelie inte är en sån person som gärna skulle cykla. Hon skulle väll aldrig försöra håret. Jag stannade vid det gamla,nästan fallfärdiga cykel stället. Tog fram nyckeln och låste. Det var få cyklar här. Men det är en klart. Om.man bor i Stockholm åker Måberg tunnelbanna. Det är så annorlunda mot Sveg. Allt hänger på utsidan. Jag gick in i stora entrén. Alla började glöd på mig. Jag gick emot mitt skåp. Där stog Emelie och 3 andra tjejer. En mörkhårig tjej med väldigt ljus hy som jag tror hette Cornelia. En mega blond,mega fjortis som jag tror hette Liv. Bredvid hon stog Olivia,man märker snabbt märke till hennes ill röda hår(som är färgat).
Jag började hej in mina saker när Molly och Lisa gick fram till mig(de är defenitifvt alla lärares dröm).
"Är det du som är Ella,du kanske inte vet det men man ser..."började Molly med sin Lidingö dialekt.
"...dina trosor"fortsatte Lisa. Jag kollade förvånat på de. "Men tror ni att jag bryr mig...",så jag högt. Lisa såg ledsen ut och sprang iväg. Molly blängde surt på mig och sprang efter sin bästis.

Då gick Emelie fram till mig,gud Emelie gick fram till mig.

"Du fick Molly att bli arg,det är inte illa..."sa hon och kollade på mig.

"Vill du vara med oss i dag?"frågade hon och kollade bort mot de andra. Jag nickade och de skrattade. 

Åhh jag är som de andra...

Presentation


Hej jag heter Ellvisa och gör berättelser som jag vill dela med mig av. Så läs

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att min syrra ska gäst blogga här?
 Nja,måste hon
 Kul,blir säker bra
 beror på
 Va,ska hon?
 Bryr mig inte
 Stort misstag

Historier:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

  

Hej tack för att du kolla in här. Gillar du det. Följ mig på bloglovin,tipsa mig för vänner,gör helt enklet bloggen större. Tack...

Do not understand swedish?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards