theonlystoryteller

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Ellvisa - 22 oktober 2012 19:30

 

Vi var på väg  mot bussen. Jag hade sprungit hem med min cykel så fort vi hade slutat.

"Wow,jag fattar inte att din pappa gav dig 2000 bra sådär",sa Olivia kollade på mina pengar.

"Ja,det är otroligt,men jag var tvungen att köpa nya kläder",sa jag. Då såg Emelie förvånad ut.

"Vad hände med dina gamla kläder",frågade Emelie. Gud,ska jag ljuga. Jag ljuger aldrig.

"De är för små",sa jag snabbt för att inte det skulle höras att jag ljög. Jag har faktiskt växt väldigt mycket under sommmaren. Jag har storlek 164-170 och är 1,65 cm. Alla säger att jag är lång och det är konstigt eftersom min pappa är rätt så lång men mamma är kort hon är bara 1,61 cm.

 "Okej,men du är ju small",sa Olivia och kollade på mig. Jag rykte på axlarna.

"Aså,din pappa verkar super snäll",sa Cornelia glatt.

"Min pappa knarkar"sa Liv sorgsent. Emelie har sagt att Liv har det jobbigt hemma. Att hennes mamma tar med främlingar med sig hem och hennes pappa alldrig ringer. Men hon sa inget om ja,det.

"Bussen kommer",skrek Emelie.

Då kommer en stor buss som bara åkte för bi oss.

"Skit buss"skrek Emelie och började svära

 

Presentation


Hej jag heter Ellvisa och gör berättelser som jag vill dela med mig av. Så läs

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att min syrra ska gäst blogga här?
 Nja,måste hon
 Kul,blir säker bra
 beror på
 Va,ska hon?
 Bryr mig inte
 Stort misstag

Historier:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

  

Hej tack för att du kolla in här. Gillar du det. Följ mig på bloglovin,tipsa mig för vänner,gör helt enklet bloggen större. Tack...

Do not understand swedish?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards